Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
aż olej ścieknie całkowicie do wewnątrz. Wówczas pozostaje tylko wkręcenie korka wlewu. Olej zamknięty jest w naczyniu i można go odtransportować do punktu skupu.
DODATKOWA OCHRONA WNĘK KÓŁ
W ślad za Fiatem walczącym z rozpowszechnionym na zachodzie Europy powiedzeniem, że wozy osobowe ostatnio "rdzewieją już w prospekcie" również i inne tumy wydały bardziej zdecydowaną walkę przedwczesnej korozji samochodu. British Leyland w swych ostatnich modelach 18-22 stosuje, podobnie jak Fiat, plastykowe wkładki we wnękach kół, wykonane z polietylenu metodą wtryskową. Wkładki zakładane są do wnęk, a następnie ich krawędzie zawijane za wykrój błotnika. Dodatkowo mocuje się wkładki za pomocą czterech wkrętów
aż olej ścieknie całkowicie do wewnątrz. Wówczas pozostaje tylko wkręcenie korka wlewu. Olej zamknięty jest w naczyniu i można go odtransportować do punktu skupu.<br>&lt;tit1&gt;DODATKOWA OCHRONA WNĘK KÓŁ&lt;/&gt;<br> W ślad za Fiatem walczącym z rozpowszechnionym na zachodzie Europy powiedzeniem, że wozy osobowe ostatnio "rdzewieją już w prospekcie" również i inne tumy wydały bardziej zdecydowaną walkę przedwczesnej korozji samochodu. &lt;foreign lang="eng"&gt;British Leyland&lt;/&gt; w swych ostatnich modelach 18-22 stosuje, podobnie jak Fiat, plastykowe wkładki we wnękach kół, wykonane z polietylenu metodą wtryskową. Wkładki zakładane są do wnęk, a następnie ich krawędzie zawijane za wykrój błotnika. Dodatkowo mocuje się wkładki za pomocą czterech wkrętów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego