Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
nowego SUV (Sport-Utility Vehicle). Nadwozie BMW X5, zamontowano na płycie podłogowej "piątki". Na początku X5 będzie dostępny z dwiema 8-cylindrowymi jednostkami napędowymi o pojemności 3,5 (245 KM) i 4,4 l (286 KM). Potem dołączą do nich dwa 3-litrowe, 6-cylindrowe motory: benzynowy (220 KM) oraz turbodiesel (184 KM). Samochód wyposażono w stały napęd na wszystkie koła z centralnym mechanizmem różnicowym. X5 będzie produkowane w Spartanburgu (w USA) i tam też rozpocznie się sprzedaż pod koniec 1999 roku. Do Europie prawdopodobnie zawita dopiero w 2000 roku. Przewidywana cena w Niemczech - 95 000 DM w wersji z silnikiem
nowego SUV (Sport-Utility Vehicle). Nadwozie BMW X5, zamontowano na płycie podłogowej "piątki". Na początku X5 będzie dostępny z dwiema 8-cylindrowymi jednostkami napędowymi o pojemności 3,5 (245 KM) i 4,4 l (286 KM). Potem dołączą do nich dwa 3-litrowe, 6-cylindrowe motory: benzynowy (220 KM) oraz turbodiesel (184 KM). Samochód wyposażono w stały napęd na wszystkie koła z centralnym mechanizmem różnicowym. X5 będzie produkowane w Spartanburgu (w USA) i tam też rozpocznie się sprzedaż pod koniec 1999 roku. Do Europie prawdopodobnie zawita dopiero w 2000 roku. Przewidywana cena w Niemczech - 95 000 DM w wersji z silnikiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego