Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Z przodu znajdziemy kolumny MacPhersona i stabilizator, tylną oś również wyposażono w stabilizator. Octavia Combi jest dostępna z gamą nowoczesnych silników, począwszy od jednostki o pojemności 1,6 l (101 KM) poprzez 1,8-litrową 20-zaworową w wersji wolnossącej (120 KM) i turbodoładowaną (150 KM), a skończywszy na dwóch turbodieslach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (1,9 l, 90 i 110 KM). Motor o pojemności 1,8 l i mocy 120 KM zupełnie wystarcza do dynamicznej jazdy po mieście i na trasie. Płaska charakterystyka momentu obrotowego sprawia, że silnik pracujący nawet na niskich obrotach nadaje autu niezłą dynamikę. Mój faworyt to
Z przodu znajdziemy kolumny MacPhersona i stabilizator, tylną oś również wyposażono w stabilizator. Octavia Combi jest dostępna z gamą nowoczesnych silników, począwszy od jednostki o pojemności 1,6 l (101 KM) poprzez 1,8-litrową 20-zaworową w wersji wolnossącej (120 KM) i turbodoładowaną (150 KM), a skończywszy na dwóch turbodieslach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (1,9 l, 90 i 110 KM). Motor o pojemności 1,8 l i mocy 120 KM zupełnie wystarcza do dynamicznej jazdy po mieście i na trasie. Płaska charakterystyka momentu obrotowego sprawia, że silnik pracujący nawet na niskich obrotach nadaje autu niezłą dynamikę. Mój faworyt to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego