Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1998
ze światem dorosłych (baśnie braci Grimm), i te, które są w rzeczywistości literaturą tej mocy pozbawioną. Baśń, zdaniem Bettelheima, jest podstawowym i pierwszym narzędziem na drodze do samopoznania.

ISTOTNEGO NIE WIDAĆ
autor: Eugen Drewermann
tłumaczenie: Jerzy Prokopiuk
wydanie I
format:12,5 x 19,5 cm
objętość:176 stron
oprawa twarda
ISBN 83-85554-87-4
Najgłośniejsza książka Eugena Drewermanna, bestseller w Niemczech, Francji i Włoszech, jest interpretacją Małego Księcia. Autor, religijny buntownik z Paderborn, w Polsce jest zupełnie nieznany ani ze swoich pism teologicznych, ani z prac psychologicznych. Istotnego nie widać to przeprowadzona zgodnie z psychologią głębi analiza pięknej bajki
ze światem dorosłych (baśnie braci Grimm), i te, które są w rzeczywistości literaturą tej mocy pozbawioną. Baśń, zdaniem Bettelheima, jest podstawowym i pierwszym narzędziem na drodze do samopoznania.<br><br>&lt;tit&gt;ISTOTNEGO NIE WIDAĆ&lt;/&gt;<br>autor: Eugen Drewermann<br>tłumaczenie: Jerzy Prokopiuk <br>wydanie I<br>format:12,5 x 19,5 cm <br>objętość:176 stron<br>oprawa twarda<br>ISBN 83-85554-87-4<br>Najgłośniejsza książka Eugena Drewermanna, bestseller w Niemczech, Francji i Włoszech, jest interpretacją Małego Księcia. Autor, religijny buntownik z Paderborn, w Polsce jest zupełnie nieznany ani ze swoich pism teologicznych, ani z prac psychologicznych. Istotnego nie widać to przeprowadzona zgodnie z psychologią głębi analiza pięknej bajki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego