Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
projekt: razem go zdobywamy i prowadzimy unikając chorej rywalizacji.

Nie dać się zwariować
Ukazany w "Bilboardzie" (filmie Łukasza Zedrzyńskiego) świat reklamy w Polsce to miejsce, gdzie rządzi pieniądz, a uczucia się nie liczą.
- Tak. To z pewnością inny świat i łatwo się w nim zagubić - opowiadają dziewczyny. - Wielkie pieniądze, sława, twoje reklamy oglądane przez miliony ludzi przed telewizorami. Dla tego uczucia jest się zdolnym do wszystkiego - opowiada Irena.
- Nam też nie było to obce. Nabrałyśmy dystansu po kilku latach pracy w agencji, ale straciłyśmy go przy otwieraniu "Hella" - przyznają zgodnie.
Dzisiaj po wstępnym szaleństwie normalnieją. Choć, gdy pojawia się ciekawy projekt
projekt: razem go zdobywamy i prowadzimy unikając chorej rywalizacji. <br><br>Nie dać się zwariować<br>Ukazany w "Bilboardzie" (filmie Łukasza Zedrzyńskiego) świat reklamy w Polsce to miejsce, gdzie rządzi pieniądz, a uczucia się nie liczą. <br>- Tak. To z pewnością inny świat i łatwo się w nim zagubić - opowiadają dziewczyny. - Wielkie pieniądze, sława, twoje reklamy oglądane przez miliony ludzi przed telewizorami. Dla tego uczucia jest się zdolnym do wszystkiego - opowiada Irena. <br>- Nam też nie było to obce. Nabrałyśmy dystansu po kilku latach pracy w agencji, ale straciłyśmy go przy otwieraniu "Hella" - przyznają zgodnie.<br>Dzisiaj po wstępnym szaleństwie normalnieją. Choć, gdy pojawia się ciekawy projekt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego