Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
3, kontaktuje się z samym sobą, jeśli służy to rozwojowi akcji.
Poza tym nie powinien robić nic innego, ponieważ powyższe działania są w zupełności wystarczające dla rozwoju akcji.
Parafrazując jego słowa, stwierdzić można, że:
1, informacje zapisywane w komunikacie reklamowym wchodzą w interakcję z innymi informacjami w sposób istotny dla tworzenia obrazu produktu;
2, odnoszą się do rozwiązywania problemów istotnych dla obrazu produktu;
3, przekształcają się w sposób korzystny dla tworzenia obrazu produktu.
Poza tym przekaz nie powinien zawierać żadnych innych informacji, ponieważ nie ma na nie miejsca. Związek ten może nie być prawdziwy w odniesieniu do poszczególnych komunikatów, powinien jednak
3, kontaktuje się z samym sobą, jeśli służy to rozwojowi akcji. <br>Poza tym nie powinien robić nic innego, ponieważ powyższe działania są w zupełności wystarczające dla rozwoju akcji. <br>Parafrazując jego słowa, stwierdzić można, że: <br>1, informacje zapisywane w komunikacie reklamowym wchodzą w interakcję z innymi informacjami w sposób istotny dla tworzenia obrazu produktu; <br>2, odnoszą się do rozwiązywania problemów istotnych dla obrazu produktu; <br>3, przekształcają się w sposób korzystny dla tworzenia obrazu produktu. <br>Poza tym przekaz nie powinien zawierać żadnych innych informacji, ponieważ nie ma na nie miejsca. Związek ten może nie być prawdziwy w odniesieniu do poszczególnych komunikatów, powinien jednak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego