Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
byli przyjmowani. Kilka miesięcy później La Pierre wysłał do odwiedzanych hoteli kwestionariusz, badający postawy Amerykanów wobec mniejszości narodowych. Na pytanie "Czy przyjąłbyś Chińczyka jako gościa hotelowego w 90% udzielano negatywnej odpowiedzi". Fakt ten wskazuje na rozbieżność między postawą deklarowaną a realnym zachowaniem. Istnienie więc określonych motywów, które są związane z tworzoną postawą, należy określać w kontekście realnych zachowań, jakie są wyzwalane przez te motywy. Sposób osiągania motywu może więc być równie istotny, jak cechy samego motywu. Preferencje mają charakter subiektywnej dla odbiorcy wartości danego elementu lub zbioru elementów obrazu produktu - a więc są elementem oceniającym.
Badania ilościowe prowadzone metodami kwestionariuszowymi dostarczają
byli przyjmowani. Kilka miesięcy później La Pierre wysłał do odwiedzanych hoteli kwestionariusz, badający postawy Amerykanów wobec mniejszości narodowych. Na pytanie "Czy przyjąłbyś Chińczyka jako gościa hotelowego w 90% udzielano negatywnej odpowiedzi". Fakt ten wskazuje na rozbieżność między postawą deklarowaną a realnym zachowaniem. Istnienie więc określonych motywów, które są związane z tworzoną postawą, należy określać w kontekście realnych zachowań, jakie są wyzwalane przez te motywy. Sposób osiągania motywu może więc być równie istotny, jak cechy samego motywu. Preferencje mają charakter subiektywnej dla odbiorcy wartości danego elementu lub zbioru elementów obrazu produktu - a więc są elementem oceniającym. <br>Badania ilościowe prowadzone metodami kwestionariuszowymi dostarczają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego