Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Relaks i Kolekcjoner Polski
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1988
w tym przypadku nie występuje zjawisko "falowania obrotów". Niemniej, przed sprawdzaniem szczelności układu dolotowego powinniśmy profilaktycznie oczyścić dyszę biegu jałowego i gdy praca silnika nie poprawi się, dopiero wówczas przystępujemy do uszczelniania.
Przede wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej ulegają uszkodzeniu. Następnie kontrolujemy podkładki izolacyjne gaźnika wykonane z tworzyw sztucznych. Głębokie rysy, a co gorsza, pęknięcia powstałe podczas nieostrożnego obchodzenia się z podkładkami podczas napraw, bywają częstymi przyczynami powstania nieszczelności, przez które zasysane jest "fałszywe powietrze" W samochodach wyposażonych w podciśnieniowe wspomaganie hamulców, tzw. serwo, przyczyną zubożenia mieszanki mogą być nieszczelne przewody łączące serwo z kolektorem dolotowym. W takim przypadku
w tym przypadku nie występuje zjawisko "falowania obrotów". Niemniej, przed sprawdzaniem szczelności układu dolotowego powinniśmy profilaktycznie oczyścić dyszę biegu jałowego i gdy praca silnika nie poprawi się, dopiero wówczas przystępujemy do uszczelniania. <br>Przede wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej ulegają uszkodzeniu. Następnie kontrolujemy podkładki izolacyjne gaźnika wykonane z tworzyw sztucznych. Głębokie rysy, a co gorsza, pęknięcia powstałe podczas nieostrożnego obchodzenia się z podkładkami podczas napraw, bywają częstymi przyczynami powstania nieszczelności, przez które zasysane jest "fałszywe powietrze" W samochodach wyposażonych w podciśnieniowe wspomaganie hamulców, tzw. serwo, przyczyną zubożenia mieszanki mogą być nieszczelne przewody łączące serwo z kolektorem dolotowym. W takim przypadku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego