Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
konstrukcji znaku graficznego na sposób jego percepcji pozwala określić trzy podstawowe typy tego elementu identyfikacji wizualnej. Pierwszą grupę tworzą znaki, których forma koncentruje się przede wszystkim na uzyskaniu dobrej czytelności logotypu i automatycznym określaniu jego znaczenia . Oparte są one w większości wypadków na strukturze formy wizualnej wynikającej z przyjętych rozwiązań typograficznych. Nazwa kodowana w znaku wynika w sposób bezpośredni z zapisu literowego. Tendencja ta bardzo często stosowana jest w systemach identyfikacji firm, których działalność dotyczy problemów niezwykle istotnych dla klienta - na przykład kancelarii prawnych lub firm kosultingowych. Typ ten przeważa też w tych znakach graficznych, które powstały kilkadziesiąt lat temu lub
konstrukcji znaku graficznego na sposób jego percepcji pozwala określić trzy podstawowe typy tego elementu identyfikacji wizualnej. Pierwszą grupę tworzą znaki, których forma koncentruje się przede wszystkim na uzyskaniu dobrej czytelności logotypu i automatycznym określaniu jego znaczenia . Oparte są one w większości wypadków na strukturze formy wizualnej wynikającej z przyjętych rozwiązań typograficznych. Nazwa kodowana w znaku wynika w sposób bezpośredni z zapisu literowego. Tendencja ta bardzo często stosowana jest w systemach identyfikacji firm, których działalność dotyczy problemów niezwykle istotnych dla klienta - na przykład kancelarii prawnych lub firm kosultingowych. Typ ten przeważa też w tych znakach graficznych, które powstały kilkadziesiąt lat temu lub
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego