Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
adresowanych do nastoletniego odbiorcy, który wymaga z reguły silnej ekspresji, a jej uzyskanie dzięki operowaniu kadrem jest po prostu łatwiejsze niż przy wykorzystaniu bardziej subtelnych zestawień środków kompozycyjnych.
Operowanie kadrem sprzężone jest z wykorzystywaniem stosunków wielkości, głębi i ustalenia linii horyzontalnych domykających kompozycję, głębi ostrości, faktury, pracy światła, koloru oraz typografii.

Błędy konstrukcji popełniane w części wizualnej komunikatu. Trudno określić idealne rozwiązanie ostatecznej formy wizualnej przekazu reklamowego dla danego kontraktu komunikacyjnego. Rozwiązanie to można jednak przybliżyć przez określenie głównych błędów, jakie się popełnia przy jej konstrukcji. Część z nich zdarza się nawet wtedy, gdy posiadamy odpowiednią praktykę. Są one wynikiem silnych
adresowanych do nastoletniego odbiorcy, który wymaga z reguły silnej ekspresji, a jej uzyskanie dzięki operowaniu kadrem jest po prostu łatwiejsze niż przy wykorzystaniu bardziej subtelnych zestawień środków kompozycyjnych. <br>Operowanie kadrem sprzężone jest z wykorzystywaniem stosunków wielkości, głębi i ustalenia linii horyzontalnych domykających kompozycję, głębi ostrości, faktury, pracy światła, koloru oraz typografii.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Błędy konstrukcji popełniane w części wizualnej komunikatu. Trudno określić idealne rozwiązanie ostatecznej formy wizualnej przekazu reklamowego dla danego kontraktu komunikacyjnego. Rozwiązanie to można jednak przybliżyć przez określenie głównych błędów, jakie się popełnia przy jej konstrukcji. Część z nich zdarza się nawet wtedy, gdy posiadamy odpowiednią praktykę. Są one wynikiem silnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego