Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
powierzchniach, kontrolujące domy towarowe, są zmuszone do inwestowania za granicą lub do dywersyfikowania swej działalności poprzez wchodzenie w inne sektory, przede wszystkim w sferę usług. Znane są przykłady tworzenia przez domy towarowe własnych biur podróży (biuro Neckermann Reisen w Niemczech).
Innym jeszcze kierunkiem dywersyfikacji działalności domów towarowych jest rozwijanie nowych typów punktów sprzedaży, np. wprowadzanie do domów towarowych specjalistycznych sklepów przemysłowych w takich branżach, jak produkty tekstylno-odzieżowe, optyka, fotografika i sport. Dzięki temu w tych branżach zwiększa się głębokość asortymentu, co oznacza poprawę konkurencyjności domów towarowych. Tego typu punkty sprzedaży mogą też funkcjonować jako odrębne sklepy detaliczne.
W przypadku niektórych
powierzchniach, kontrolujące domy towarowe, są zmuszone do inwestowania za granicą lub do dywersyfikowania swej działalności poprzez wchodzenie w inne sektory, przede wszystkim w sferę usług. Znane są przykłady tworzenia przez domy towarowe własnych biur podróży (biuro Neckermann Reisen w Niemczech).<br>Innym jeszcze kierunkiem dywersyfikacji działalności domów towarowych jest rozwijanie nowych typów punktów sprzedaży, np. wprowadzanie do domów towarowych specjalistycznych sklepów przemysłowych w takich branżach, jak produkty tekstylno-odzieżowe, optyka, fotografika i sport. Dzięki temu w tych branżach zwiększa się głębokość asortymentu, co oznacza poprawę konkurencyjności domów towarowych. Tego typu punkty sprzedaży mogą też funkcjonować jako odrębne sklepy detaliczne.<br>W przypadku niektórych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego