Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
i nie rezygnuj z marzeń.

Lubię widzieć efekty pracy
Od przedszkola uwielbiałaś majsterkować, składać puzzle, nawijać paciorki. Nie znosisz wszystkiego, co jest abstrakcyjne, teoretyczne i nienamacalne, uduchowionych dyskusji o przemijaniu i sensie istnienia. Masz potrzebę zmagania się z konkretnymi problemami, na które można wymyślić praktyczne rozwiązanie. Rozejrzyj się za pracą typowo techniczną (inżynieria, informatyka, skład graficzny). Z pewnością odnajdziesz się też w branży FMCG (firmy związane z tzw. produktami szybko zbywalnymi: proszki do prania, napoje, batony itp.) na stanowisku kierownika produktu (brand managera) odpowiedzialnego za wprowadzanie nowych produktów na rynek lub w dziale marketingu jako specjalistka zajmująca się kreowaniem wizerunku produktów
i nie rezygnuj z marzeń.<br><br>Lubię widzieć efekty pracy<br>Od przedszkola uwielbiałaś majsterkować, składać puzzle, nawijać paciorki. Nie znosisz wszystkiego, co jest abstrakcyjne, teoretyczne i nienamacalne, uduchowionych dyskusji o przemijaniu i sensie istnienia. Masz potrzebę zmagania się z konkretnymi problemami, na które można wymyślić praktyczne rozwiązanie. Rozejrzyj się za pracą typowo techniczną (inżynieria, informatyka, skład graficzny). Z pewnością odnajdziesz się też w branży FMCG (firmy związane z tzw. produktami szybko zbywalnymi: proszki do prania, napoje, batony itp.) na stanowisku kierownika produktu (brand managera) odpowiedzialnego za wprowadzanie nowych produktów na rynek lub w dziale marketingu jako specjalistka zajmująca się kreowaniem wizerunku produktów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego