Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 08.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ze zobowiązań wobec konsumentów, pobieranie opłat przed upływem terminu uprawniającego konsumenta do odstąpienia od umowy, pobieranie zbyt wysokich kar za odstąpienie od umowy - informuje Elżbieta Anders, rzeczniczka UOKiK.

W jaki sposób firmy powinny zawierać umowy timesharingowe? Określa to ustawa z 13 lipca 2000 r., dostosowująca nasze przepisy do unijnych. Jej tytuł - ustawa o ochronie nabywców prawa korzystania z budynku lub pomieszczenia mieszkalnego w oznaczonym czasie w każdym roku - wyjaśnia, dlaczego pozostajemy przy nazwie timeshare. Przepisy zobowiązują do doręczenia klientowi, z którym ma być podpisana umowa, szczegółowego prospektu informacyjnego (patrz ramka). W praktyce klient dostaje tylko materiały reklamowe hoteli i ośrodków wypoczynkowych
ze zobowiązań wobec konsumentów, pobieranie opłat przed upływem terminu uprawniającego konsumenta do odstąpienia od umowy, pobieranie zbyt wysokich kar za odstąpienie od umowy - informuje Elżbieta Anders, rzeczniczka UOKiK.<br><br>W jaki sposób firmy powinny zawierać umowy &lt;orig&gt;timesharingowe&lt;/&gt;? Określa to ustawa z 13 lipca 2000 r., dostosowująca nasze przepisy do unijnych. Jej tytuł - ustawa o ochronie nabywców prawa korzystania z budynku lub pomieszczenia mieszkalnego w oznaczonym czasie w każdym roku - wyjaśnia, dlaczego pozostajemy przy nazwie &lt;orig&gt;timeshare&lt;/&gt;. Przepisy zobowiązują do doręczenia klientowi, z którym ma być podpisana umowa, szczegółowego prospektu informacyjnego (patrz ramka). W praktyce klient dostaje tylko materiały reklamowe hoteli i ośrodków wypoczynkowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego