Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
działalności wystawiło ono 10 tys. polis, co dało przypis składki na poziomie 9 mln zł. W dniu wystawieni pierwszej polisy Mariusz Sarnowski, prezes Link4 zapowiadał, że w ciągu roku chce pozyskać 50 tys. nowych klientów i 30 mln zł składki. Już teraz widać, że plan ten zostanie przekroczony. Działanie tego ubezpieczyciel najbardziej dotyka agentów, i to nie tylko z powodu kontrowersyjnych reklam, ale przede wszystkim zachowania klientów. Ci dzwonią do Link4, proszą o kwotację lub tylko blefują zaczynając rozmowę z agentem od słów: "oni chcą mnie ubezpieczyć za 1200 zł, ile będzie u was?" W efekcie pojawiają się specjalne zniżki marketingowe
działalności wystawiło ono 10 tys. polis, co dało przypis składki na poziomie 9 mln zł. W dniu wystawieni pierwszej polisy Mariusz Sarnowski, prezes <name type="org">Link4</> zapowiadał, że w ciągu roku chce pozyskać 50 tys. nowych klientów i 30 mln zł składki. Już teraz widać, że plan ten zostanie przekroczony. Działanie tego ubezpieczyciel najbardziej dotyka agentów, i to nie tylko z powodu kontrowersyjnych reklam, ale przede wszystkim zachowania klientów. Ci dzwonią do <name type="org">Link4</>, proszą o kwotację lub tylko blefują zaczynając rozmowę z agentem od słów: "oni chcą mnie ubezpieczyć za 1200 zł, ile będzie u was?" W efekcie pojawiają się specjalne zniżki marketingowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego