Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
w Poznaniu "ze względu n wystrój i atmosferę". "Ostatnio bardzo popularne". W dzień "kawiarnia-resturacja", wieczorem "połączenie pubu z klubem muzycznym". Można tam "potańczyć, wypić i zjeść", np. "naleśniki, makarony i kilka klasycznych zestawów obiadowych". Muzyka "z lat 60 i 70", "koncerty rockowe". Wystrój "muzyczny", "instrumentalny jako bar, drzwi do ubikacji itd.". "Unikatowy teatralny klimat: dwa podwyższenia - miniscenki, czerwone kurtyny", "cegle ściany". "Najlepsze miejsca przy długim barze na drewnianych stołkach barowych". "Od pierwszego razu poczułam się tam swojsko". "Swobodnie". Psuje "na wieczorne wyjścia ze znajomymi, żeby się pobawić i zapomnieć o rzeczywistości", ale też "można iść we dwoje na romantyczny, taneczny
w Poznaniu "ze względu n wystrój i atmosferę". "Ostatnio bardzo popularne". W dzień "kawiarnia-resturacja", wieczorem "połączenie pubu z klubem muzycznym". Można tam "potańczyć, wypić i zjeść", np. "naleśniki, makarony i kilka klasycznych zestawów obiadowych". Muzyka "z lat 60 i 70", "koncerty rockowe". Wystrój "muzyczny", "instrumentalny jako bar, drzwi do ubikacji itd.". "Unikatowy teatralny klimat: dwa podwyższenia - miniscenki, czerwone kurtyny", "cegle ściany". "Najlepsze miejsca przy długim barze na drewnianych stołkach barowych". "Od pierwszego razu poczułam się tam swojsko". "Swobodnie". Psuje "na wieczorne wyjścia ze znajomymi, żeby się pobawić i zapomnieć o rzeczywistości", ale też "można iść we dwoje na romantyczny, taneczny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego