Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
jeśli to robią, to tylko dlatego, że czasem zmusza ich do tego konkurencja. Wyjątkiem jest sprzedaż aut wychodzących ze sprzedaży lub wyprodukowanych w poprzednim roku. Oferowane na początku roku kolejnego muszą mieć obniżoną cenę, inaczej nie znajdą nabywców. Handlowcy przyznają, że sami wpędzili się w pułapkę: firma nie stosująca promocji uchodzi za mało dynamiczną, jeśli jednak sięga po te metody, psuje wizerunek marki i stwarza wrażenie, że pozbywa się zapasów zalegających magazyn (co zresztą często jest prawdą).

- Im mniej promocji, tym zdrowszy rynek - twierdzi Dario Fabbro, dyrektor handlowy Fiat Auto Poland. - Dlatego stosujemy zasadę, że nowo wprowadzany model nie wymaga tego
jeśli to robią, to tylko dlatego, że czasem zmusza ich do tego konkurencja. Wyjątkiem jest sprzedaż aut wychodzących ze sprzedaży lub wyprodukowanych w poprzednim roku. Oferowane na początku roku kolejnego muszą mieć obniżoną cenę, inaczej nie znajdą nabywców. Handlowcy przyznają, że sami wpędzili się w pułapkę: firma nie stosująca promocji uchodzi za mało dynamiczną, jeśli jednak sięga po te metody, psuje wizerunek marki i stwarza wrażenie, że pozbywa się zapasów zalegających magazyn (co zresztą często jest prawdą).<br><br>- Im mniej promocji, tym zdrowszy rynek - twierdzi Dario Fabbro, dyrektor handlowy Fiat Auto Poland. - Dlatego stosujemy zasadę, że nowo wprowadzany model nie wymaga tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego