Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
emocji z TV! Traktują ją jak normalne życie i je naśladują". W zachwytach nad wychowawczą rolą TV wtórują Donna Mumme, specjalistka od komunikacji niewerbalnej u dzieci z Tufts University, i Anne Fernald ze Stanford University. W tekście "Uczenie się emocji poprzez obserwację scenariuszy telewizyjnych", opublikowanym w 2003 w "Child Development", udowadniają, że już roczne dzieci wyciągają wnioski ze scen w TV, rozpoznając, co jest dobre, a co złe. Aletha C. Huston, także z Uniwersytetu w Teksasie, potakuje: "Dzieci, które dwa razy w tygodniu oglądają programy edukacyjne, mają wyższe wyniki w testach szkolnych niż ich ťnietelewizyjniŤ rówieśnicy!". No dobrze, ale co zrobić
emocji z TV! Traktują ją jak normalne życie i je naśladują". W zachwytach nad wychowawczą rolą TV wtórują Donna Mumme, specjalistka od komunikacji niewerbalnej u dzieci z Tufts University, i Anne Fernald ze Stanford University. W tekście "Uczenie się emocji poprzez obserwację scenariuszy telewizyjnych", opublikowanym w 2003 w "Child Development", udowadniają, że już roczne dzieci wyciągają wnioski ze scen w TV, rozpoznając, co jest dobre, a co złe. Aletha C. Huston, także z Uniwersytetu w Teksasie, potakuje: "Dzieci, które dwa razy w tygodniu oglądają programy edukacyjne, mają wyższe wyniki w testach szkolnych niż ich ťnietelewizyjniŤ rówieśnicy!". No dobrze, ale co zrobić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego