Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
odbywa się bardzo dużo różnorodnych imprez targowo-wystawienniczych, a zatem warto przedstawić największe tego typu imprezy w tym kraju.
Według danych niemieckiego Komitetu ds. Targów i Wystaw - AUMA Ausstellungsund MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - w 1993r. odbyło się w Niemczech 105 ponadregionalnych targów, których powierzchnia wyniosła 5,9mlnm2. Wzięło w nich udział 130tys. wystawców, a zwiedziło je 9,2mln osób. Rozwój targów niemieckich jest przedstawiony na rys.36.
Z rysunku wynika, że w analizowanym okresie liczba wystawców rosła, tylko w 1993r. wzrost ten został zahamowany. Natomiast liczba zwiedzających targi niemieckie w tym okresie wahała się, co przedstawia rys.37.
Strukturę wystawców na
odbywa się bardzo dużo różnorodnych imprez targowo-wystawienniczych, a zatem warto przedstawić największe tego typu imprezy w tym kraju.<br>Według danych niemieckiego Komitetu ds. Targów i Wystaw - AUMA Ausstellungsund MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - w 1993r. odbyło się w Niemczech 105 ponadregionalnych targów, których powierzchnia wyniosła 5,9mlnm2. Wzięło w nich udział 130tys. wystawców, a zwiedziło je 9,2mln osób. Rozwój targów niemieckich jest przedstawiony na rys.36.<br>Z rysunku wynika, że w analizowanym okresie liczba wystawców rosła, tylko w 1993r. wzrost ten został zahamowany. Natomiast liczba zwiedzających targi niemieckie w tym okresie wahała się, co przedstawia rys.37.<br>Strukturę wystawców na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego