Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
premierą.
1. Rada dla scenografa: podłoga ze szkła (nawet jeśli przykrywa efektownie podświetlony piasek) to przekleństwo dla aktorów - każdy krok skrzypi, a widz, zamiast patrzeć na twarze wykonawców, zagląda pod ich stopy. W sztuce zdecydowanie psychologicznej chyba nie o to chodzi.
2. Rada dla kompozytora. Nie, przepraszam, to kompozytor powinien udzielać rad młodym adeptom, jak za chyba niezłe pieniądze napisać muzykę, której w spektaklu mogłoby nie być.
3. Rada dla aktorów z wyjątkiem Ewy Kaim (Karla): nie można grać przeżyć postaci jedynie samym tekstem komentowanym przez tautologiczne grymasy i gesty. Przecież to nie słowa uruchamiają dziwaczne reakcje bohaterów Villqista, ale są odbiciem
premierą.&lt;/&gt;<br>1. Rada dla scenografa: podłoga ze szkła (nawet jeśli przykrywa efektownie podświetlony piasek) to przekleństwo dla aktorów - każdy krok skrzypi, a widz, zamiast patrzeć na twarze wykonawców, zagląda pod ich stopy. W sztuce zdecydowanie psychologicznej chyba nie o to chodzi.<br>2. Rada dla kompozytora. Nie, przepraszam, to kompozytor powinien udzielać rad młodym adeptom, jak za chyba niezłe pieniądze napisać muzykę, której w spektaklu mogłoby nie być.<br>3. Rada dla aktorów z wyjątkiem Ewy Kaim (Karla): nie można grać przeżyć postaci jedynie samym tekstem komentowanym przez tautologiczne grymasy i gesty. Przecież to nie słowa uruchamiają dziwaczne reakcje bohaterów &lt;name type="person"&gt;Villqista&lt;/&gt;, ale są odbiciem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego