Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
różnych przeszkód i kontrowersji, powstaje nowa unia monetarna, obejmująca obszar zamieszkiwany przez 290,5mln osób.
Sprawa ta, obok implikacji politycznych, społecznych i makroekonomicznych, ma także wymiar mikroekonomiczny i będzie wpływać na funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Dotyczy to zarówno firm z krajów członkowskich, jak i z krajów spoza tego ugrupowania. Odnosi się to również do polskich eksporterów działających w tym regionie.
Jeśli ten proces będzie przebiegał zgodnie z harmonogramem, to już w styczniu 1999r. w tej walucie będą się rozliczać partnerzy w transakcjach bezgotówkowych. Najpóźniej w styczniu 2000r. zostaną wprowadzone banknoty i bilon euro. Nie później, niż w lipcu tegoż
różnych przeszkód i kontrowersji, powstaje nowa unia monetarna, obejmująca obszar zamieszkiwany przez 290,5mln osób.<br>Sprawa ta, obok implikacji politycznych, społecznych i makroekonomicznych, ma także wymiar mikroekonomiczny i będzie wpływać na funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Dotyczy to zarówno firm z krajów członkowskich, jak i z krajów spoza tego ugrupowania. Odnosi się to również do polskich eksporterów działających w tym regionie.<br>Jeśli ten proces będzie przebiegał zgodnie z harmonogramem, to już w styczniu 1999r. w tej walucie będą się rozliczać partnerzy w transakcjach bezgotówkowych. Najpóźniej w styczniu 2000r. zostaną wprowadzone banknoty i bilon euro. Nie później, niż w lipcu tegoż
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego