Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
widzenia nadawcy komunikatu. Jest on efektem łatwiejszego przypominania sobie informacji znanych, a więc takich, które były użyte w reklamie lub wynikają z realnego doświadczenia odbiorcy oraz analizowania informacji, które docierają do odbiorcy w chwili zakupu. Stymulacja procesów pamięci jest zwykle efektem komunikatów reklamowych, które w przeszłości dotarły do odbiorcy. Natomiast ukierunkowanie decyzji mające miejsce w trakcie trwania sytuacji dokonywania zakupu jest wynikiem oddziaływania komunikatów eksponowanych w bezpośrednim sąsiedztwie sprzedawanych towarów. Ułatwiają one kojarzenie produktu i jego cech z ich wizerunkiem kreowanym w przekazach reklamowych, z którymi kupujący powinien zetknąć się wcześniej. Opisane typy reklamy wpływają też pozytywnie na procesy spostrzegania oraz
widzenia nadawcy komunikatu. Jest on efektem łatwiejszego przypominania sobie informacji znanych, a więc takich, które były użyte w reklamie lub wynikają z realnego doświadczenia odbiorcy oraz analizowania informacji, które docierają do odbiorcy w chwili zakupu. Stymulacja procesów pamięci jest zwykle efektem komunikatów reklamowych, które w przeszłości dotarły do odbiorcy. Natomiast ukierunkowanie decyzji mające miejsce w trakcie trwania sytuacji dokonywania zakupu jest wynikiem oddziaływania komunikatów eksponowanych w bezpośrednim sąsiedztwie sprzedawanych towarów. Ułatwiają one kojarzenie produktu i jego cech z ich wizerunkiem kreowanym w przekazach reklamowych, z którymi kupujący powinien zetknąć się wcześniej. Opisane typy reklamy wpływają też pozytywnie na procesy spostrzegania oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego