Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
skutecznej kampanii reklamowej oraz pozostałych elementów marketing- -mix jest zakup. W wielu przypadkach nie jest on efektem decyzji, które można określić mianem racjonalnych. Nawet przy dużym ryzyku, związanym z ceną lub z następstwami użycia produktu, w niewielu sytuacjach można mówić o decyzjach opartych na wyczerpującej analizie ilości istotnych informacji. Nasze ukochane lenistwo, szybki tryb życia, presja otoczenia, zmusza nas do chodzenia na skróty. Powstaje więc pytanie, co tworzy nieracjonalność naszych decyzji i jak wykorzystywane jest to w mechanizmach reklamy. Proces podejmowania decyzji oparty na racjonalnym porównywaniu cech zawartych w argumentacji przekazów reklamowych Opracowanie własne na podstawie modelu Shannona-Weavera

z konkurencyjnymi
skutecznej kampanii reklamowej oraz pozostałych elementów marketing- -mix jest zakup. W wielu przypadkach nie jest on efektem decyzji, które można określić mianem racjonalnych. Nawet przy dużym ryzyku, związanym z ceną lub z następstwami użycia produktu, w niewielu sytuacjach można mówić o decyzjach opartych na wyczerpującej analizie ilości istotnych informacji. Nasze ukochane lenistwo, szybki tryb życia, presja otoczenia, zmusza nas do chodzenia na skróty. Powstaje więc pytanie, co tworzy nieracjonalność naszych decyzji i jak wykorzystywane jest to w mechanizmach reklamy. Proces podejmowania decyzji oparty na racjonalnym porównywaniu cech zawartych w argumentacji przekazów reklamowych Opracowanie własne na podstawie modelu Shannona-Weavera<br>&lt;page nr=23&gt;<br>z konkurencyjnymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego