Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
nie chodzi o to, że godzinami poszukujemy jakiejś malutkiej zmarszczki, ale przed wyjściem z domu na pewno zerkamy w lustro. Na sklepowych półkach jest mnóstwo kosmetyków. Czasami trudno się zorientować w tym wszystkim. To dlatego prezentujemy nowości co miesiąc i Jola Kobylińska próbuje wszystkiego na własnej skórze. Firmy kosmetyczne wciąż ulepszają swoje produkty i przekonują nas, że nasza skóra ich pragnie. Dlatego postanowiłyśmy sprawdzić i uhonorować te najlepsze. Do jury zaprosiłyśmy profesjonalistów: dyrektor marketingu Centrum Kosmetologicznego Joannę Chatizow, makijażystkę Agatę Kalbarczyk, stylistę Pawła Kaletę, redaktor działu urody Cosmopolitan Jolantę Kobylińską, lekarza dermatologa
Katarzynę Prystupę. Ich zadanie nie było łatwe. Do konkursu
nie chodzi o to, że godzinami poszukujemy jakiejś malutkiej zmarszczki, ale przed wyjściem z domu na pewno zerkamy w lustro. Na sklepowych półkach jest mnóstwo kosmetyków. Czasami trudno się zorientować w tym wszystkim. To dlatego prezentujemy nowości co miesiąc i Jola Kobylińska próbuje wszystkiego na własnej skórze. Firmy kosmetyczne wciąż ulepszają swoje produkty i przekonują nas, że nasza skóra ich pragnie. Dlatego postanowiłyśmy sprawdzić i uhonorować te najlepsze. Do jury zaprosiłyśmy profesjonalistów: dyrektor marketingu Centrum Kosmetologicznego Joannę Chatizow, makijażystkę Agatę Kalbarczyk, stylistę Pawła Kaletę, redaktor działu urody Cosmopolitan Jolantę Kobylińską, lekarza dermatologa <br>Katarzynę Prystupę. Ich zadanie nie było łatwe. Do konkursu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego