Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
potrzeb i wartości. Z reguły plasują się w jej środku, który charakteryzuje znaczna niestabilność. Oprócz informowania i nakłaniania reklama jest też procesem przypominania.
Przytoczone fakty wskazują więc, że proces reklamy składa się z etapów o odmiennych cechach. Klasycznie kampania reklamowa adresowana jest do osób, które wobec reklamowanego produktu ustosunkowane są umiarkowanie pozytywnie, nie na tyle jednak silnie, by samodzielnie dążyć do zakupu. Osoby silnie zainteresowane i tak kupują same, a na przekonywanie osób, które zdecydowanie wolą coś innego nie warto tracić pieniędzy. W trakcie skutecznej kampanii reklamowej stosunek do produktu zmienia się więc pod wpływem kolejnych ekspozycji komunikatu. Osoba, która idąc
potrzeb i wartości. Z reguły plasują się w jej środku, który charakteryzuje znaczna niestabilność. Oprócz informowania i nakłaniania reklama jest też procesem przypominania. <br>Przytoczone fakty wskazują więc, że proces reklamy składa się z etapów o odmiennych cechach. Klasycznie kampania reklamowa adresowana jest do osób, które wobec reklamowanego produktu ustosunkowane są umiarkowanie pozytywnie, nie na tyle jednak silnie, by samodzielnie dążyć do zakupu. Osoby silnie zainteresowane i tak kupują same, a na przekonywanie osób, które zdecydowanie wolą coś innego nie warto tracić pieniędzy. W trakcie skutecznej kampanii reklamowej stosunek do produktu zmienia się więc pod wpływem kolejnych ekspozycji komunikatu. Osoba, która idąc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego