Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy usług teleinformatycznych
Rok: 1998
nazwisko - nazwa firmy, ulica, numer domu i mieszkania, kod pocztowy i miejscowość.
* W lewym, górnym rogu należy wpisać adres nadawcy w kolejności jw.

Wzór prawidłowego adresowania

* wymiary w mm
* adres pisz czytelnym pismem,
* kod i miejscowość pisz drukowanymi, prostymi, oddzielnymi literami,
* nie podkreślaj adresu,
* poniżej kodu i nazwy miejscowości nie umieszczaj żadnych napisów, rysunków, naklejek,
* używaj niebieskiego lub czarnego tuszu,
* nie pisz adresu kolorem czerwonym (i jego pochodnymi), gdyż maszyny nie odczytają adresu w tym kolorze.




* Logo, napisy reklamowe, znaki drukarskie itp. powinny być umieszczone w odległości co najmniej 15 mm z lewej strony od bloku adresowego.
Uwaga:
* nie wkładaj do
nazwisko - nazwa firmy, ulica, numer domu i mieszkania, kod pocztowy i miejscowość.<br>* W lewym, górnym rogu należy wpisać adres nadawcy w kolejności jw.<br><br>&lt;tit&gt;Wzór prawidłowego adresowania&lt;/&gt;<br>&lt;gap&gt;<br>* wymiary w mm<br>* adres pisz czytelnym pismem,<br>* kod i miejscowość pisz drukowanymi, prostymi, oddzielnymi literami,<br>* nie podkreślaj adresu,<br>* poniżej kodu i nazwy miejscowości nie umieszczaj żadnych napisów, rysunków, naklejek,<br>* używaj niebieskiego lub czarnego tuszu, <br>* nie pisz adresu kolorem czerwonym (i jego pochodnymi), gdyż maszyny nie odczytają adresu w tym kolorze.<br><br>&lt;gap&gt;<br><br>&lt;gap&gt;<br>* Logo, napisy reklamowe, znaki drukarskie itp. powinny być umieszczone w odległości co najmniej 15 mm z lewej strony od bloku adresowego.<br>Uwaga:<br>* nie wkładaj do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego