Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 19
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
etapu porządkowania Krupówek. Niezrażona ubiegłoroczną porażką, postanowiła spróbować swych sił w walce z ulicznymi reklamami. Wizję Krupówek, ogródków, parasoli i reklam przedstawił niedawno dziennikarzom wiceburmistrz Krzysztof Owczarek - Wy doskonale wiecie, co to jest reklama, kto za nią powinien płacić i kto powinien te pieniądze otrzymywać. Zarząd Miasta zgadza się na umieszczanie ogródków, ale bez reklam. To jest zasada. Może być jedynie reklama własna, tzn. własny szyld. Obcych firm w pasie drogowym nie może być. Sprawa jest oczywista i prosta. We wszystkich miastach europejskich tego typu co Zakopane nie ma takich reklam. Nie ma takiego, brzydko mówiąc - kociokwiku.
Wiceburmistrz szybko jednak przyznał
etapu porządkowania Krupówek. Niezrażona ubiegłoroczną porażką, postanowiła spróbować swych sił w walce z ulicznymi reklamami. Wizję Krupówek, ogródków, parasoli i reklam przedstawił niedawno dziennikarzom wiceburmistrz Krzysztof Owczarek - Wy doskonale wiecie, co to jest reklama, kto za nią powinien płacić i kto powinien te pieniądze otrzymywać. Zarząd Miasta zgadza się na umieszczanie ogródków, ale bez reklam. To jest zasada. Może być jedynie reklama własna, tzn. własny szyld. Obcych firm w pasie drogowym nie może być. Sprawa jest oczywista i prosta. We wszystkich miastach europejskich tego typu co Zakopane nie ma takich reklam. Nie ma takiego, brzydko mówiąc - kociokwiku.<br>Wiceburmistrz szybko jednak przyznał
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego