Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
efektywnie przetwarzane. W wypadku ograniczonej pojemności informacyjnej, komunikatów reklamowych oraz zakłóceń odbioru przekazu zależność ta pozwala przewidywać straty informacji w razie zbyt niskiego poziomu zaangażowania. Wpływ zaangażowania na jakość oraz intensywność przetwarzania informacji kodowanych w przekazie reklamowym wiąże się z poziomem przetwarzania oraz interpretacją określonych cech informacji. Wysoki poziom zaangażowania umożliwia przetwarzanie na poziomie semantycznym oraz tworzenie odniesień do własnej osoby. Niski poziom zaangażowania związany jest z przetwarzaniem na płytszych poziomach i wiąże się z dominacją cech fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji.
Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej struktury oraz źródła informacji. Poziom niskiego zaangażowania charakterystyczny jest
efektywnie przetwarzane. W wypadku ograniczonej pojemności informacyjnej, komunikatów reklamowych oraz zakłóceń odbioru przekazu zależność ta pozwala przewidywać straty informacji w razie zbyt niskiego poziomu zaangażowania. Wpływ zaangażowania na jakość oraz intensywność przetwarzania informacji kodowanych w przekazie reklamowym wiąże się z poziomem przetwarzania oraz interpretacją określonych cech informacji. Wysoki poziom zaangażowania umożliwia przetwarzanie na poziomie semantycznym oraz tworzenie odniesień do własnej osoby. Niski poziom zaangażowania związany jest z przetwarzaniem na płytszych poziomach i wiąże się z dominacją cech fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji. <br>Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej struktury oraz źródła informacji. Poziom niskiego zaangażowania charakterystyczny jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego