Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przetwarzania wiadomości przez świadomą regulację własnego zachowania odbiorcy lub zmianę kanału, z jakiego odbierane są informacje na taki, który gwarantuje lepsze warunki percepcji.

W procesie reklamy, który jest sposobem komunikowania się za pośrednictwem przekazów o znacznym stopniu nieadekwatności w porównaniu do porozumiewania się w warunkach naturalnych, jedynie telewizyjne przekazy reklamowe umożliwiają zapis treści wiadomości w sposób częściowo zbliżony do naturalnego. Fakt ten ma szczególnie istotne znaczenie, gdy dla realizowanej strategii reklamowej istotny jest wpływ kontekstu o silnych znamionach autentyzmu, w jakim przedstawiany jest główny desygnat wiadomości.
Problem różnic jakości kodowania informacji o reklamowanym obiekcie w typach wiadomości emitowanych kanałami o odmiennych
przetwarzania wiadomości przez świadomą regulację własnego zachowania odbiorcy lub zmianę kanału, z jakiego odbierane są informacje na taki, który gwarantuje lepsze warunki percepcji.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>W procesie reklamy, który jest sposobem komunikowania się za pośrednictwem przekazów o znacznym stopniu nieadekwatności w porównaniu do porozumiewania się w warunkach naturalnych, jedynie telewizyjne przekazy reklamowe umożliwiają zapis treści wiadomości w sposób częściowo zbliżony do naturalnego. Fakt ten ma szczególnie istotne znaczenie, gdy dla realizowanej strategii reklamowej istotny jest wpływ kontekstu o silnych znamionach autentyzmu, w jakim przedstawiany jest główny desygnat wiadomości. <br>Problem różnic jakości kodowania informacji o reklamowanym obiekcie w typach wiadomości emitowanych kanałami o odmiennych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego