Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 11.22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
lub wiceprzewodniczącego komisji), dostają dodatkowo 20, 15 lub 10 proc pensji. A Prezydium Sejmu i Senatu może przyznać jeszcze inne dodatki.
To niejedyne wątpliwości prezydenta. Uważa także, że podwyżka dla osób na kierowniczych stanowiskach państwowych nie powinna automatycznie prowadzić do wzrostu wynagrodzeń posłów. Prezydencki projekt zakłada więc, że zasady naliczania uposażenia posła byłyby wpisane w ustawę o wykonywaniu mandatu posła i senatora. Nie byłyby powiązane z pensją podsekretarza stanu, choć uposażenie posła ma być tej samej wysokości, co zasadnicza pensja wiceministra. Oczywiście bez dodatku funkcyjnego.
Podkomisja zajmująca się projektem od blisko trzech lat nie może wypracować stanowiska. - To projekt kontrowersyjny. Wystąpiliśmy
lub wiceprzewodniczącego komisji), dostają dodatkowo 20, 15 lub 10 proc pensji. A &lt;name type="org"&gt;Prezydium Sejmu i Senatu&lt;/&gt; może przyznać jeszcze inne dodatki.<br>To &lt;orig&gt;niejedyne&lt;/&gt; wątpliwości prezydenta. Uważa także, że podwyżka dla osób na kierowniczych stanowiskach państwowych nie powinna automatycznie prowadzić do wzrostu wynagrodzeń posłów. Prezydencki projekt zakłada więc, że zasady naliczania uposażenia posła byłyby wpisane w ustawę o wykonywaniu mandatu posła i senatora. Nie byłyby powiązane z pensją podsekretarza stanu, choć uposażenie posła ma być tej samej wysokości, co zasadnicza pensja wiceministra. Oczywiście bez dodatku funkcyjnego.<br>Podkomisja zajmująca się projektem od blisko trzech lat nie może wypracować stanowiska. - To projekt kontrowersyjny. Wystąpiliśmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego