Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
prośby, np. wsparcia akcji charytatywnej symbolicznym datkiem. Po spełnieniu tej prośby i pewnym okresie odroczenia składana zostaje kolejna prośba, dotycząca tego samego problemu, ale związana z większymi wymaganiami. Kolejny akt wsparcia działań charytatywnych może, na przykład, wiązać się z poświęceniem swego czasu w ciągu najbliższych 6 weekendów. Ze względu na uprzednie zaangażowanie oraz zobowiązanie, niespełnienie prośby może wywołać dysonans. Z tego powodu wzrastają szanse na podjęcie działania ze strony osoby, która sama nie byłaby do nich najprawdopodobniej skłonna.
Korupcja jest mechanizmem wyzwalającym poczucie zobowiązania w wyniku wyświadczonej, pozornie bezinteresownie, przysługi lub jej ekwiwalentu.
Wpływ ostrych technik perswazyjnych wykorzystywanych w reklamie w
prośby, np. wsparcia akcji charytatywnej symbolicznym datkiem. Po spełnieniu tej prośby i pewnym okresie odroczenia składana zostaje kolejna prośba, dotycząca tego samego problemu, ale związana z większymi wymaganiami. Kolejny akt wsparcia działań charytatywnych może, na przykład, wiązać się z poświęceniem swego czasu w ciągu najbliższych 6 weekendów. Ze względu na uprzednie zaangażowanie oraz zobowiązanie, niespełnienie prośby może wywołać dysonans. Z tego powodu wzrastają szanse na podjęcie działania ze strony osoby, która sama nie byłaby do nich najprawdopodobniej skłonna. <br>Korupcja jest mechanizmem wyzwalającym poczucie zobowiązania w wyniku wyświadczonej, pozornie bezinteresownie, przysługi lub jej ekwiwalentu. <br>Wpływ ostrych technik perswazyjnych wykorzystywanych w reklamie w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego