Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zapamiętywania treści wiadomości reklamowej na poziomie kontrolowanym opisywany jest przez klasyczne reguły wnioskowania. Jego efektywność zmniejsza jednak ograniczona dostępność komunikatu oraz syntetyczna struktura wiadomości. Powyższa forma zapamiętywania odnosi się do sytuacji zwiększonego poziomu zaangażowania odbiorcy, a na jego przebieg wpływają czynniki pośredniczące połączone ze strukturami motywacyjnymi i emocjonalnymi związanymi z uprzednimi postawami oraz przekonaniem do reklamowanego obiektu. Reakcja odbiorcy na przekaz reklamowy determinowana jest więc intencją lub

brakiem intencji odbiorcy komunikatu, poziomem zaangażowania wpływającym na jakość przetwarzanej informacji, tendencją do automatycznego albo kontrolowanego przetwarzania informacji, cechami przekazu reklamowego i jego ekspozycji, uprzednimi postawami i stosunkiem odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowej, a
zapamiętywania treści wiadomości reklamowej na poziomie kontrolowanym opisywany jest przez klasyczne reguły wnioskowania. Jego efektywność zmniejsza jednak ograniczona dostępność komunikatu oraz syntetyczna struktura wiadomości. Powyższa forma zapamiętywania odnosi się do sytuacji zwiększonego poziomu zaangażowania odbiorcy, a na jego przebieg wpływają czynniki pośredniczące połączone ze strukturami motywacyjnymi i emocjonalnymi związanymi z uprzednimi postawami oraz przekonaniem do reklamowanego obiektu. Reakcja odbiorcy na przekaz reklamowy determinowana jest więc intencją lub <br>&lt;page nr=126&gt; <br>brakiem intencji odbiorcy komunikatu, poziomem zaangażowania wpływającym na jakość przetwarzanej informacji, tendencją do automatycznego albo kontrolowanego przetwarzania informacji, cechami przekazu reklamowego i jego ekspozycji, uprzednimi postawami i stosunkiem odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowej, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego