przy wsparciu organizacyjnym <name type="org">Stowarzyszenia Agencji Reklamowych</> w <name type="place">Polsce</>. Projekt graficzny kampanii przygotowała <name type="org">Agencja Reklamowa PZL</>, a <name type="org">Dom Mediowy ZenithMedia</> opracował plan medialny.<br>Koszty kampanii w <name type="place">Warszawie</> wynoszą nieco ponad 40 tys. zł. <q>- Część sfinansowaliśmy sami, jako sympatycy <name type="org">Ruchu</>, część sponsorzy. Bardzo nam pomogły media, użyczając bezpłatnej powierzchni reklamowej lub dając upusty</> - mówi <name type="person">Bartłomiej Michałowski</>. I dodaje, że liczy na to, iż kampania uświadomi ludziom, że powinni podejmować społeczne działania przeciwdziałające korupcji, zaczynając od własnego podwórka.<br>Bezpłatne ogłoszenia zamieści także <name type="tit">"Rzeczpospolita"</>. Więcej o kampanii ruchu <name type="org">Normalne Państwo</> można się dowiedzieć na stronach www.normalne.pl.</><br><br><div type="news" sub="home"><br><tit><name type="person">Truszczyński</>, <name type="person">Kołakowski</>, <name type="person">Saryusz-Wolski</>, <name type="person">Iwiński</>?</><br><tit>Kto będzie