Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11.98
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
Dzieci z bogatych dzielnic Paryża mają włosy blond, blondynka wydaje się bardziej czysta od brunetki. Z kolei w krajach, gdzie dominuje ciemny kolor włosów, blondynki i blondyni są przedmiotem pożądania na zasadzie przyciągania się przeciwieństw - mówi Bettite.
Maurice Bettite do jednej z reklamówek Louis Vuittona wybrał angielską modelkę Kylie Bix, uroczą brunetkę, którą w przerwie między castingiem a sesją zdjęciową do Vogue przefarbowano na blond. Panowie zgodnym chórem uznali, że wolą ją w jasnej wersji.
- W reklamie blondynka ma podwójny status. Coś w stylu produktów dwa w jednym: szampon i odżywka, kobieta i dziecko jednocześnie, aniołek, który odpowiednio umalowany, zamienia się
Dzieci z bogatych dzielnic Paryża mają włosy blond, blondynka wydaje się bardziej czysta od brunetki. Z kolei w krajach, gdzie dominuje ciemny kolor włosów, blondynki i blondyni są przedmiotem pożądania na zasadzie przyciągania się przeciwieństw - mówi Bettite.<br>Maurice Bettite do jednej z reklamówek Louis Vuittona wybrał angielską modelkę Kylie Bix, uroczą brunetkę, którą w przerwie między &lt;orig&gt;castingiem&lt;/&gt; a sesją zdjęciową do Vogue przefarbowano na blond. Panowie zgodnym chórem uznali, że wolą ją w jasnej wersji.<br>- W reklamie blondynka ma podwójny status. Coś w stylu produktów dwa w jednym: szampon i odżywka, kobieta i dziecko jednocześnie, aniołek, który odpowiednio umalowany, zamienia się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego