Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 25/02
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
remont wymontowane zostają środkowe siedzenia. Dzięki temu jest miejsce na ustawienie wózka - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej.

Udogodnień dla osób starszych i niepełnosprawnych nie brakuje. Warto jednak wiedzieć, że nowoczesne mechanizmy w ogóle nie są wykorzystywane. Jak dotąd elektryczny pomost w Tatrach nie był na trasie ani razu uruchamiany przez motorniczych. Podobnie jest z nowoczesnymi mechanizmami w Manach i Neoplanach. - Komfortowe pojazdy to nie wszystko. Problem jest bardziej złożony - zastanawia się J. Firlik. - Niepełnosprawny, który wsiądzie bez przeszkód na przystanku ,,Pestki'' i dojedzie do Kaponiery stanie przed stromymi schodami. W innym rejonie miasta zbyt niskie są wysepki tramwajowe, które
remont wymontowane zostają środkowe siedzenia. Dzięki temu jest miejsce na ustawienie wózka - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej.<br><br>Udogodnień dla osób starszych i niepełnosprawnych nie brakuje. Warto jednak wiedzieć, że nowoczesne mechanizmy w ogóle nie są wykorzystywane. Jak dotąd elektryczny pomost w Tatrach nie był na trasie ani razu uruchamiany przez motorniczych. Podobnie jest z nowoczesnymi mechanizmami w Manach i Neoplanach. - Komfortowe pojazdy to nie wszystko. Problem jest bardziej złożony - zastanawia się J. Firlik. - Niepełnosprawny, który wsiądzie bez przeszkód na przystanku ,,Pestki'' i dojedzie do Kaponiery stanie przed stromymi schodami. W innym rejonie miasta zbyt niskie są wysepki tramwajowe, które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego