Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
wartość życiowa klienta.
AKWIZYTOR KONTRA KLIENT
Analityczny CRM pozwala na uruchamianie różnego rodzaju "inteligentnych" kampanii akwizycyjnych. Zwykle kampanie mające na celu pozyskanie klient są prowadzone poprzez media reklamowe (telewizja, gazety).
Analityczny CRM ma swoje zastosowanie w procesie pozyskiwani klientów za pomocą technik marketingu bezpośredniego. Przedstawimy dwa przykładowe typy kampanii bezpośrednich uruchamianych z pomocą analitycznego CRM. pierwsza to kamapnii z wykorzystaniem danych zewnętrznych. Druga - kampania typu "klient pozyskuje klienta". Jak wiadomo na rynku polskim istnieją dostawcy baz danych. Z opłatą można uzyskać dane teleadresowe potencjalnych klientów oraz dane opisujące ich cechy. Analityczny CRM opierając się na analizie klientów oraz ewentualnie na kampaniach
wartość życiowa klienta.<br>AKWIZYTOR KONTRA KLIENT<br>Analityczny CRM pozwala na uruchamianie różnego rodzaju "inteligentnych" kampanii akwizycyjnych. Zwykle kampanie mające na celu pozyskanie klient są prowadzone poprzez media reklamowe (telewizja, gazety). <br>Analityczny CRM ma swoje zastosowanie w procesie pozyskiwani klientów za pomocą technik marketingu bezpośredniego. Przedstawimy dwa przykładowe typy kampanii bezpośrednich uruchamianych z pomocą analitycznego CRM. pierwsza to kamapnii z wykorzystaniem danych zewnętrznych. Druga - kampania typu "klient pozyskuje klienta". Jak wiadomo na rynku polskim istnieją dostawcy baz danych. Z opłatą można uzyskać dane teleadresowe potencjalnych klientów oraz dane opisujące ich cechy. Analityczny CRM opierając się na analizie klientów oraz ewentualnie na kampaniach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego