Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
na podnośniku lub na kanale - czy nie ma luzów w mechanizmie kierowniczym, łożyskach kół czy elementach ich zawieszenia. Bo jeżeli są, to sprawdzanie geometrii ustawienia kół byłoby niecelowe. Najpierw trzeba będzie te luzy usunąć, a później dopiero sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować zbieżność i pochylenie kół.
Starannego sprawdzenia (na urządzeniu rolkowym) wymagają zawsze hamulce. Jeżeli trasy urlopowe biegły po krytych górskich drogach, wymagających intensywnego i częstego hamowania, a hamulce - już raz i drugi regulowane - zaczynają działać dopiero przy niskim położeniu pedału, można podejrzewać nadmierne już zużycie okładzin hamulcowych. Trzeba to sprawdzić. To odnośnie hamulców bębnowych. W przypadku hamulców tarczowych stopień zużycia
na podnośniku lub na kanale - czy nie ma luzów w mechanizmie kierowniczym, łożyskach kół czy elementach ich zawieszenia. Bo jeżeli są, to sprawdzanie geometrii ustawienia kół byłoby niecelowe. Najpierw trzeba będzie te luzy usunąć, a później dopiero sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować zbieżność i pochylenie kół.<br> Starannego sprawdzenia (na urządzeniu rolkowym) wymagają zawsze hamulce. Jeżeli trasy urlopowe biegły po krytych górskich drogach, wymagających intensywnego i częstego hamowania, a hamulce - już raz i drugi regulowane - zaczynają działać dopiero przy niskim położeniu pedału, można podejrzewać nadmierne już zużycie okładzin hamulcowych. Trzeba to sprawdzić. To odnośnie hamulców bębnowych. W przypadku hamulców tarczowych stopień zużycia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego