Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
niektórzy przedstawiciele przemysłu motoryzacyjnego uparcie reprezentowali pogląd, iż niezbędnym warunkiem poprawy jest zmiana systemu organizacji zaplecza, zakładająca eliminację wielu ośrodków dyspozycyjnych. Motor poparł te poglądy po prostu na zasadzie: spróbujmy. Zwłaszcza, jeśli od nowej organizacji zależeć miało polepszenie niełatwej doli zmotoryzowanych.
Dzisiaj wspomniana koncepcja jest nie tylko znana, ale i urzeczywistniana. Oczywiście nie bez przeszkód i kłopotów. Obiektywnych i subiektywnych. Do obiektywnych, obok już wymienionych w poprzedniej części tych uwag dochodzą również kłopoty z sezonowością usług. Kiedyś, resort komunikacji, jako reprezentant części zaplecza skupionego w stacjach TOS, radził sobie ze zjawiskami sezonowości w ten sposób, że w sezonie martwym, zamiast osobowych
niektórzy przedstawiciele przemysłu motoryzacyjnego uparcie reprezentowali pogląd, iż niezbędnym warunkiem poprawy jest zmiana systemu organizacji zaplecza, zakładająca eliminację wielu ośrodków dyspozycyjnych. Motor poparł te poglądy po prostu na zasadzie: spróbujmy. Zwłaszcza, jeśli od nowej organizacji zależeć miało polepszenie niełatwej doli zmotoryzowanych.&lt;/&gt; <br>Dzisiaj wspomniana koncepcja jest nie tylko znana, ale i urzeczywistniana. Oczywiście nie bez przeszkód i kłopotów. Obiektywnych i subiektywnych. Do obiektywnych, obok już wymienionych w poprzedniej części tych uwag dochodzą również kłopoty z sezonowością usług. Kiedyś, resort komunikacji, jako reprezentant części zaplecza skupionego w stacjach TOS, radził sobie ze zjawiskami sezonowości w ten sposób, że w sezonie martwym, zamiast osobowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego