Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
cechę - są najlepsi w swojej specjalności. A przy tym mają zaletę, którą Siemens ceni najbardziej - są kreatywni.
Pomysły, które powstają w głowach ludzi kreatywnych są czasami tak nieprawdopodobne, że nikt nie wierzy w możliwość ich realizacji. Tymczasem takie właśnie pomysły często zmieniają świat, pod warunkiem, że ich autorzy mają odwagę urzeczywistniania swoich wizji. Pracownicy Siemensa codziennie stają wobec zadań, które stanowią wyzwanie dla ich wyobraźni i sił twórczych. Nieszablonowe myślenie, a także chęć współpracy i uczestniczenia w zintegrowanej, globalnej sieci wymiany informacji, pozwala realizować najśmielsze idee.

Co sprawia, że Siemens przyciąga do siebie takich właśnie ludzi? Renoma marki i świadomość pracy
cechę - są najlepsi w swojej specjalności. A przy tym mają zaletę, którą Siemens ceni najbardziej - są kreatywni.<br>Pomysły, które powstają w głowach ludzi kreatywnych są czasami tak nieprawdopodobne, że nikt nie wierzy w możliwość ich realizacji. Tymczasem takie właśnie pomysły często zmieniają świat, pod warunkiem, że ich autorzy mają odwagę urzeczywistniania swoich wizji. Pracownicy Siemensa codziennie stają wobec zadań, które stanowią wyzwanie dla ich wyobraźni i sił twórczych. Nieszablonowe myślenie, a także chęć współpracy i uczestniczenia w zintegrowanej, globalnej sieci wymiany informacji, pozwala realizować najśmielsze idee.<br><br>Co sprawia, że Siemens przyciąga do siebie takich właśnie ludzi? Renoma marki i świadomość pracy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego