Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
sugeruje dalszy ciąg komunikacji. Bardzo często stosowany w grafice reklamowej.
Niewerbalne gesty otwarcia kontaktu działają w sposób analogiczny do efektu źrenic. Najczęściej dotyczą ułożenia dłoni, kąta nachylenia sylwetki do odbiorcy, położenia głowy, ułożenia sylwetki całego ciała, ekspresji, napięcia lub jego braku. Wiążą się z określonym ładunkiem emocjonalnym i tworzą wstępne ustosunkowanie do całej wiadomości.
Zmiana sposobu przekazywania informacji wykorzystuje negatywny stosunek odbiorcy do sytuacji, związanych z długotrwałą ekspozycją komunikatów o podobnych cechach. Sytuacja taka wywołuje proces habituacji. Zmiana sposobu przekazywania informacji sugeruje jej nowość oraz istotność. Osłabia też zakłócenia powodowane przez inne przekazy. W rozwiniętej formie stanowi środek formalny, stosowany przy
sugeruje dalszy ciąg komunikacji. Bardzo często stosowany w grafice reklamowej. <br>Niewerbalne gesty otwarcia kontaktu działają w sposób analogiczny do efektu źrenic. Najczęściej dotyczą ułożenia dłoni, kąta nachylenia sylwetki do odbiorcy, położenia głowy, ułożenia sylwetki całego ciała, ekspresji, napięcia lub jego braku. Wiążą się z określonym ładunkiem emocjonalnym i tworzą wstępne ustosunkowanie do całej wiadomości. <br>Zmiana sposobu przekazywania informacji wykorzystuje negatywny stosunek odbiorcy do sytuacji, związanych z długotrwałą ekspozycją komunikatów o podobnych cechach. Sytuacja taka wywołuje proces habituacji. Zmiana sposobu przekazywania informacji sugeruje jej nowość oraz istotność. Osłabia też zakłócenia powodowane przez inne przekazy. W rozwiniętej formie stanowi środek formalny, stosowany przy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego