Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
niespodzianek podczas eksploatacji.
Zależnie od warunków, w jakich pojazdy zimowały i czy zakonserwowaliśmy je "uczciwie", różny będzie zakres prac, jakie najpierw należy wykonać.
Mycie motocykla czy motoroweru konieczne jest nie tylko w celu przywrócenia im estetycznego wyglądu. Kurz i błoto powodują niszczenie lakieru, dlatego też trzeba je zawsze możliwie szybko usuwać. Prócz tego, zanieczyszczenia zbierające się na kadłubie silnika, cylindrze i głowicy utrudniają chłodzenie tych zespołów pojazdów. Po umyciu motocykla należy bezwarunkowo napełnić smarem stałym wszystkie smarowniczki. Smarowanie takie ma na celu wyciśnięcie wody z miejsc łożyskowania, a więc należy je czynić również po jeździe na deszczu czy przejazdach przez głębszą
niespodzianek podczas eksploatacji.&lt;/intro&gt;<br>Zależnie od warunków, w jakich pojazdy zimowały i czy zakonserwowaliśmy je "uczciwie", różny będzie zakres prac, jakie najpierw należy wykonać.<br>Mycie motocykla czy motoroweru konieczne jest nie tylko w celu przywrócenia im estetycznego wyglądu. Kurz i błoto powodują niszczenie lakieru, dlatego też trzeba je zawsze możliwie szybko usuwać. Prócz tego, zanieczyszczenia zbierające się na kadłubie silnika, cylindrze i głowicy utrudniają chłodzenie tych zespołów pojazdów. Po umyciu motocykla należy bezwarunkowo napełnić smarem stałym wszystkie smarowniczki. Smarowanie takie ma na celu wyciśnięcie wody z miejsc łożyskowania, a więc należy je czynić również po jeździe na deszczu czy przejazdach przez głębszą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego