Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tego pomysłu przez osobę, której zdanie ma dla nas istotne znaczenie, a motywem konkurencyjnym, kształtowanie ceny produktu na poziomie towaru luksusowego.
Motyw główny ma zawsze wartość dodatnią. Motywy towarzyszące mają również wartość dodatnią, jednak związane z nimi napięcie motywacyjne ma zawsze niższe natężenie. Motywy konkurencyjne mają zawsze wartość ujemną i utrudniają osiąganie celu. Motywy te działają równocześnie w czasie realizowania określonej czynności, a ich natężenie oraz wzajemne proporcje zmieniają się wraz z przebiegiem działania. Podczas percepcji komunikatu reklamowego, początkowo głównym motywem jest dla odbiorcy atrakcyjność samej wiadomości. Motywy konkurencyjne związane są z zakłóceniami sytuacji odbioru przez inne informacje oraz aktywność odbiorcy
tego pomysłu przez osobę, której zdanie ma dla nas istotne znaczenie, a motywem konkurencyjnym, kształtowanie ceny produktu na poziomie towaru luksusowego. <br>Motyw główny ma zawsze wartość dodatnią. Motywy towarzyszące mają również wartość dodatnią, jednak związane z nimi napięcie motywacyjne ma zawsze niższe natężenie. Motywy konkurencyjne mają zawsze wartość ujemną i utrudniają osiąganie celu. Motywy te działają równocześnie w czasie realizowania określonej czynności, a ich natężenie oraz wzajemne proporcje zmieniają się wraz z przebiegiem działania. Podczas percepcji komunikatu reklamowego, początkowo głównym motywem jest dla odbiorcy atrakcyjność samej wiadomości. Motywy konkurencyjne związane są z zakłóceniami sytuacji odbioru przez inne informacje oraz aktywność odbiorcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego