Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dla odbiorcy. W sensie motywacyjnym, mimo wywołania wrażenia kierowania na motywy odbiorcy, w efekcie służy osiągnięciu motywów istotnych dla nadawcy: sprzedaży, ekspansji na rynku, wytworzeniu określonych preferencji społecznych etc. Jego wpływ na kształtowanie postawy wobec produktu zależy od efektywności zapisu na różnych poziomach odbioru informacji (a więc zależności między kodami utrwalającymi treść przekazu) oraz ilości i jakości informacji istotnych dla odbiorcy. Wpływ wizerunku na postawę wobec produktu zależny jest także od ładunku emocjonalnego, jaki przypisywany jest jego poszczególnym cechom.

Konwencja reklamy powoduje, że tworzony obraz produktu nie zawsze odpowiada realnym cechom obiektu. Jeśli jednak rozbieżność ta jest zbyt duża, może wywołać
dla odbiorcy. W sensie motywacyjnym, mimo wywołania wrażenia kierowania na motywy odbiorcy, w efekcie służy osiągnięciu motywów istotnych dla nadawcy: sprzedaży, ekspansji na rynku, wytworzeniu określonych preferencji społecznych etc. Jego wpływ na kształtowanie postawy wobec produktu zależy od efektywności zapisu na różnych poziomach odbioru informacji (a więc zależności między kodami utrwalającymi treść przekazu) oraz ilości i jakości informacji istotnych dla odbiorcy. Wpływ wizerunku na postawę wobec produktu zależny jest także od ładunku emocjonalnego, jaki przypisywany jest jego poszczególnym cechom.<br>&lt;page nr=81&gt;<br>Konwencja reklamy powoduje, że tworzony obraz produktu nie zawsze odpowiada realnym cechom obiektu. Jeśli jednak rozbieżność ta jest zbyt duża, może wywołać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego