Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Pasłęka
Nr: various
Miejsce wydania: Pasłęk
Rok: 2004
jp
Kanał Elbląski do remontu
Istnieje realna groźba wstrzymania żeglugi pasażerskiej na Kanale Elbląskim. Stan techniczny kanału i urządzeń wodnych na pochylniach, wymaga kapitalnego remontu. Trzeba koniecznie pogłębić 34 kilometry kanału, minimum o 60-70 cm. Administrator Kanału Elbląskiego, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ma coraz mniej pieniędzy na utrzymanie dróg wodnych.
W roku 2005, środki te będą o 13% mniejsze w porównaniu z rokiem bieżącym. Szacunkowa kwota potrzebna do zrealizowania remontu i prac porządkowych, to 50 mln złotych. Odcinek kanału między Pochylnią Całuny a Miłomłynem (z wyłączeniem jezior), wymaga natychmiastowych prac naprawczych. Koszt tych prac to 20 mln złotych
jp&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;div type="news"&gt;&lt;tit&gt;Kanał Elbląski do remontu&lt;/&gt;<br>Istnieje realna groźba wstrzymania żeglugi pasażerskiej na Kanale Elbląskim. Stan techniczny kanału i urządzeń wodnych na pochylniach, wymaga kapitalnego remontu. Trzeba koniecznie pogłębić 34 kilometry kanału, minimum o 60-70 cm. Administrator Kanału Elbląskiego, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ma coraz mniej pieniędzy na utrzymanie dróg wodnych. <br>W roku 2005, środki te będą o 13% mniejsze w porównaniu z rokiem bieżącym. Szacunkowa kwota potrzebna do zrealizowania remontu i prac porządkowych, to 50 mln złotych. Odcinek kanału między Pochylnią Całuny a Miłomłynem (z wyłączeniem jezior), wymaga natychmiastowych prac naprawczych. Koszt tych prac to 20 mln złotych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego