Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
z elektrostatycznym filtrem przeciwpyłkowym i węglowym filtrem przeciwzapachowym. Specjalne wysięgniki podają nam pasy bezpieczeństwa. Ze stłumionym pomrukiem odzywa się olbrzymi, 12-cylindrowy motor. Wybieramy tryb D 5-stopniowej, automatycznej skrzyni biegów, dobierającej charakterystykę zmiany przełożeń do indywidualnego stylu jazdy. Prędkość jazdy programujemy za pomocą tempomatu. Wedle życzenia wybieramy normalną lub utwardzoną charakterystykę zawieszenia. Przy obciążeniu tyłu samochodu hydropneumatyczne zawieszenie tylne automatycznie wypoziomuje nadwozie. W razie bocznego uślizgu będzie interweniował układ ESP (hamujący jedno koło dla ustabilizowania pojazdu), ASR zapobiegnie uślizgowi napędzanych kół, ABS zapewni bezpieczne hamowanie. Czy kierowca ma tu jeszcze coś do zrobienia?
Naturalnie, bo ten ważący ponad dwie tony
z elektrostatycznym filtrem przeciwpyłkowym i węglowym filtrem przeciwzapachowym. Specjalne wysięgniki podają nam pasy bezpieczeństwa. Ze stłumionym pomrukiem odzywa się olbrzymi, 12-cylindrowy motor. Wybieramy tryb D 5-stopniowej, automatycznej skrzyni biegów, dobierającej charakterystykę zmiany przełożeń do indywidualnego stylu jazdy. Prędkość jazdy programujemy za pomocą tempomatu. Wedle życzenia wybieramy normalną lub utwardzoną charakterystykę zawieszenia. Przy obciążeniu tyłu samochodu hydropneumatyczne zawieszenie tylne automatycznie wypoziomuje nadwozie. W razie bocznego uślizgu będzie interweniował układ ESP (hamujący jedno koło dla ustabilizowania pojazdu), ASR zapobiegnie uślizgowi napędzanych kół, ABS zapewni bezpieczne hamowanie. Czy kierowca ma tu jeszcze coś do zrobienia?<br>Naturalnie, bo ten ważący ponad dwie tony
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego