Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
budzi najwięcej kontrowersji. - Taki by-pass nie ma sensu - uważa Sławomir Monkiewicz, specjalista ds. komunikacji z Biura Planowania i Rozwoju Warszawy. - Jeżeli puste dziś tereny kolejowe zostaną zagospodarowane, to i owszem, potrzebna tam będzie ulica. Ale powinna ona obsługiwać wzmożony ruch lokalny, a nie główny strumień samochodów z Al. Jerozolimskich - uzasadnia swoją opinię. Za obwodnicą pl. Zawiszy nie obstaje też zarząd gminy Centrum. - Przebicie się przez tereny kolejowe wymaga podniesienia Al. Jerozolimskich o półtora metra. To skomplikowany zabieg - uważa wiceburmistrz Jerzy Guz. Poza tym na gruntach obok Dworca Głównego ma powstać ogromna komercyjna inwestycja firmy Polska Sieć Handlu Polma. Firma jest
budzi najwięcej kontrowersji. - Taki by-pass nie ma sensu - uważa Sławomir Monkiewicz, specjalista ds. komunikacji z Biura Planowania i Rozwoju Warszawy. - Jeżeli puste dziś tereny kolejowe zostaną zagospodarowane, to i owszem, potrzebna tam będzie ulica. Ale powinna ona obsługiwać wzmożony ruch lokalny, a nie główny strumień samochodów z Al. Jerozolimskich - uzasadnia swoją opinię. Za obwodnicą pl. Zawiszy nie obstaje też zarząd gminy Centrum. - Przebicie się przez tereny kolejowe wymaga podniesienia Al. Jerozolimskich o półtora metra. To skomplikowany zabieg - uważa <orig>wiceburmistrz</> Jerzy Guz. Poza tym na gruntach obok Dworca Głównego ma powstać ogromna komercyjna inwestycja firmy Polska Sieć Handlu Polma. Firma jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego