Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
subiektywnymi odczuciami odbiorców.
2. Sponsoring - jako metoda budowy wizerunku określonego produktu bądź usługi. Zobrazuj swoją analizę przynajmniej dwoma przykładami; jednym, który uznasz za pozytywny i kolejnym, będącym według Ciebie wzorem negatywnym.
3. Dokonaj analizy strategii marketingowej wybranej firmy zajmującej się sprzedażą usług finansowych (np. ubezpieczeń na życie, pakietów emerytalnych itp.).
verte
Ankietę odeślij do: Marketing Polska ul. Bzowa 14, 02-708 Warszawa
lub faxem: (22) 49 78 08

Proszę mi przysłać formularz zgłoszeniowy na konkurs
SPRÓBUJ SWOICH SIŁ
Imię i nazwisko: ......
Adres do korespondencji: ......
Tel.: ......
Uczelnia: ......
Rok studiów: ......
Chcę otrzymać bezpłatny egz. MARKETING POLSKA
tak ( nie (

Uwaga! Zniżka dla studentów, skorzystaj
subiektywnymi odczuciami odbiorców.<br>2. Sponsoring - jako metoda budowy wizerunku określonego produktu bądź usługi. Zobrazuj swoją analizę przynajmniej dwoma przykładami; jednym, który uznasz za pozytywny i kolejnym, będącym według Ciebie wzorem negatywnym.<br>3. Dokonaj analizy strategii marketingowej wybranej firmy zajmującej się sprzedażą usług finansowych (np. ubezpieczeń na życie, pakietów emerytalnych itp.).<br>verte<br>Ankietę odeślij do: Marketing Polska ul. Bzowa 14, 02-708 Warszawa <br>lub faxem: (22) 49 78 08<br><br>Proszę mi przysłać formularz zgłoszeniowy na konkurs<br>SPRÓBUJ SWOICH SIŁ<br>Imię i nazwisko: ......<br>Adres do korespondencji: ......<br>Tel.: ......<br>Uczelnia: ......<br>Rok studiów: ......<br>Chcę otrzymać bezpłatny egz. MARKETING POLSKA<br>tak ( nie (<br><br>Uwaga! Zniżka dla studentów, skorzystaj
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego