Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
gospodarstw domowych, płci, wieku, zawodów, wykształcenia itp. ),
udział oszczędności w dochodach ogółem ludności i poszczególnych grup gospodarstw domowych.
Kolejnym czynnikiem lokalizacji jest zatrudnienie występujące w badanym rejonie. Do analizy tego czynnika niezbędne są informacje dotyczące:
wielkości zatrudnienia (w liczbach absolutnych i względnych), zmian wielkości zatrudnienia (wzrost, spadek, stagnacja) oraz prognozy w tym zakresie,
stopa bezrobocia, jej zmiany i przewidywana wielkość w następnych okresach,
udział dojeżdżających do pracy w danym rejonie w całości zatrudnienia,
liczba mieszkańców rejonu, pracująca poza miejscem zamieszkania,
struktura zatrudnienia (według płci, wieku, wykształcenia, zawodów itp. ),
średni czas pracy w badanym rejonie,
największe skupiska zatrudnienia.
Potencjał gospodarczy badanego rejonu
gospodarstw domowych, płci, wieku, zawodów, wykształcenia itp. ),<br>udział oszczędności w dochodach ogółem ludności i poszczególnych grup gospodarstw domowych.<br>Kolejnym czynnikiem lokalizacji jest zatrudnienie występujące w badanym rejonie. Do analizy tego czynnika niezbędne są informacje dotyczące:<br>wielkości zatrudnienia (w liczbach absolutnych i względnych), zmian wielkości zatrudnienia (wzrost, spadek, stagnacja) oraz prognozy w tym zakresie,<br>stopa bezrobocia, jej zmiany i przewidywana wielkość w następnych okresach,<br>udział dojeżdżających do pracy w danym rejonie w całości zatrudnienia,<br>liczba mieszkańców rejonu, pracująca poza miejscem zamieszkania,<br>struktura zatrudnienia (według płci, wieku, wykształcenia, zawodów itp. ),<br>średni czas pracy w badanym rejonie,<br>największe skupiska zatrudnienia.<br>Potencjał gospodarczy badanego rejonu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego