Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
pocztowa będzie pełna kolorowych prospektów i materiałów informacyjnych przekonujących do zalet poszczególnych funduszy. Stacje telewizyjne będą pokazywać ich reklamy, a w różnych miejscach na ulicy, w banku, a nawet w sklepie - będzie się można natknąć na osobę, która będzie zachęcać do przystąpienia do któregoś z funduszy. Nie wykluczone też, że w domu odwiedzi Cię akwizytor. Na szczęście, najważniejsza decyzja - o skierowaniu Twoich pieniędzy do konkretnego funduszu - należy tylko i wyłącznie do Ciebie.

O co idzie gra?
W grę wchodzą wcale niebagatelne pieniądze. Zamieszczona w niniejszej broszurce tabelka powinna Ci uzmysłowić, jak dużą sumę Twoich własnych pieniędzy możesz odprowadzić do takiego funduszu. Oczywiście
pocztowa będzie pełna kolorowych prospektów i materiałów informacyjnych przekonujących do zalet poszczególnych funduszy. Stacje telewizyjne będą pokazywać ich reklamy, a w różnych miejscach na ulicy, w banku, a nawet w sklepie - będzie się można natknąć na osobę, która będzie zachęcać do przystąpienia do któregoś z funduszy. Nie wykluczone też, że w domu odwiedzi Cię akwizytor. Na szczęście, najważniejsza decyzja - o skierowaniu Twoich pieniędzy do konkretnego funduszu - należy tylko i wyłącznie do Ciebie.<br><br>&lt;tit&gt;O co idzie gra?&lt;/&gt;<br>W grę wchodzą wcale niebagatelne pieniądze. Zamieszczona w niniejszej broszurce tabelka powinna Ci uzmysłowić, jak dużą sumę Twoich własnych pieniędzy możesz odprowadzić do takiego funduszu. Oczywiście
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego