Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zysku jako jednego z głównych, ale nie wyłącznych celów,
- podejmowaniu długookresowych decyzji strategicznych, prowadzenie negocjacji nie tylko z zewnętrznymi partnerami, ale także wewnątrz przedsiębiorstwa, przekonanie o konieczności podnoszenia jakości życia pracowników, tolerowanie różnic osobowościowych i doskonalenie sposobu zarządzania
zasobami ludzkimi, mniejsze przywiązanie do pisanych formalnych reguł zarządzania i kierowanie się w dużym stopniu intuicją.
Kultura organizacji jako uwarunkowanie działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej ma znaczenie zwłaszcza wówczas, gdy działania te są kierowane do instytucjonalnych segmentów rynku lub gdy w strategiach przedsiębiorstw uwzględnia się współdziałanie z innymi firmami, np. w formie tworzenia z nimi aliansów strategicznych. Wtedy podobieństwo systemów kultury organizacji sprzyja osiąganiu
zysku jako jednego z głównych, ale nie wyłącznych celów,<br>- podejmowaniu długookresowych decyzji strategicznych, prowadzenie negocjacji nie tylko z zewnętrznymi partnerami, ale także wewnątrz przedsiębiorstwa, przekonanie o konieczności podnoszenia jakości życia pracowników, tolerowanie różnic osobowościowych i doskonalenie sposobu zarządzania<br>zasobami ludzkimi, mniejsze przywiązanie do pisanych formalnych reguł zarządzania i kierowanie się w dużym stopniu intuicją.<br>Kultura organizacji jako uwarunkowanie działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej ma znaczenie zwłaszcza wówczas, gdy działania te są kierowane do instytucjonalnych segmentów rynku lub gdy w strategiach przedsiębiorstw uwzględnia się współdziałanie z innymi firmami, np. w formie tworzenia z nimi aliansów strategicznych. Wtedy podobieństwo systemów kultury organizacji sprzyja osiąganiu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego