Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
chorego, by informować go o rzekomo cudownych możliwościach określonych środków farmaceutycznych.
Dziś mówi się wiele o godności człowieka i prawach człowieka, ale nie towarzyszy temu ich respektowanie.
Godność człowieka ma zasługiwać na szacunek. Jest to właściwość, która przysługuje każdemu człowiekowi z racji należenia do rodu ludzkiego. Jednakże firmy farmaceutyczne traktują w gruncie rzeczy człowieka jako środek do celu, nie zaś wartość samą w sobie.
Przysięga Hipokraktesa i kodeks etyczny obowiązujący farmaceutów staje się deklaracją odbiegającą od stanu faktycznego. Reklamy, które osaczają człowieka XXI wieku i dotyczą wszelkich przejawów naszego życia - przynajmniej w sferze związanej ze zdrowiem, powinny podlegać daleko idącym restrykcjom. Zamiast reklam
chorego, by informować go o rzekomo cudownych możliwościach określonych środków farmaceutycznych.<br>Dziś mówi się wiele o godności człowieka i prawach człowieka, ale nie towarzyszy temu ich respektowanie.<br>Godność człowieka ma zasługiwać na szacunek. Jest to właściwość, która przysługuje każdemu człowiekowi z racji należenia do rodu ludzkiego. Jednakże firmy farmaceutyczne traktują w gruncie rzeczy człowieka jako środek do celu, nie zaś wartość samą w sobie.<br>Przysięga Hipokraktesa i kodeks etyczny obowiązujący farmaceutów staje się deklaracją odbiegającą od stanu faktycznego. Reklamy, które osaczają człowieka XXI wieku i dotyczą wszelkich przejawów naszego życia - przynajmniej w sferze związanej ze zdrowiem, powinny podlegać daleko idącym restrykcjom. Zamiast reklam
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego